سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان از روسری و شال مراقبت کرد؟

 

بیشتر روسری های Scialle از جنس ابریشم یا ترمه تهیه می شوند. هنگام خرید روسری ابریشمی یا یک دستمال سفره ، مهم است که بدانید که چگونه از آنها مراقبت کنید. تی

 

از این رو دو ماده گران هستند و به راحتی قابل آسیب نیستند. پیشنهاد می شود که آنها را در ماشین لباسشویی بشویید بلکه این کار را با دست انجام دهید. رنگ روسری اجرا می شود و اغلب مواد به راحتی چسبیده می شوند.

 

برای روسری های ابریشمی ، با قرار دادن مقداری صابون در یک حوضه متوسط ??با آب ولرم شروع کنید.

7 Quick Steps On How To Wash Pashmina Cashmere At Home. – Cashmere ...

 

1/4 قاشق چایخوری نمک را اضافه کنید تا رنگ از بین نرود. روسری را به آرامی درون آب غوطه ور کنید و حدود 5 دقیقه آن را بپیچانید. آب و صابون را به آرامی در استفاده از دستان خود مالش دهید.

 

بگذارید 10 دقیقه دیگر در آب بنشیند. روسری را زیر آب خنک و تمیز شستشو دهید تا تمیز شود.

https://www.ginzzaa.com/category/scarves

بعد سینک را با آب خنک خنک کنید و مقداری سرکه سفید مقطر اضافه کنید.

 

روسری را درون آب بگذارید که این باعث می شود صابون و دیگر خاک ها از بین برود. دوباره آن را زیر آب خنک جلوی شیر آب بشویید. آب را به آرامی فشار دهید تا روشن شود.

 

روسری را روی یک حوله بزرگ بگذارید تا آن را روی روسری بپیچید تا رطوبت آن جذب شود. روسری را جدا کرده و بگذارید تا روی حوله بزرگ دیگری خشک شود.

 

از همین روش می توان برای روسری های ترمه نیز استفاده کرد. در صورت تمیز کردن تمیز کردن دست ، هرگز روسری ترمه را بشویید.

 

هنگام خرید شال ابریشمی یا ترمه می خواهید آن را مانند ظاهر جدید نگه دارید. بهترین راه برای نگه داشتن آن در شرایط مناسب ، شستن آن با دست مانند روسری است.

 

هنگامی که به شال های ابریشمی یا ترمه ای به درستی مراقبت می کنید ، آنها سالها ماندگار می شوند. تمیز کردن خشک روش پیشنهادی است اما می توانید آنها را نیز بشویید.

How to clean your luxury women

 

 شال ها بزرگتر از روسری هستند ، بنابراین سینک آشپزخانه به خوبی کار می کند. سینک ظرفشویی را با آب خنک پر کرده و Woolite یا سایر محصولات ایمن را برای ابریشم یا ترمه اضافه کنید. مواد شوینده یا صابون را قبل از غوطه ور شدن در آب حل کنید.

 

شال را به آرامی غوطه ور کنید تا از خیس شدن آن کاملاً مطمئن شوید. یک تایمر تنظیم کنید و بگذارید حدود 5 دقیقه در سینک بنشیند.

 

 شال را برداشته و روی حوله خشک بزرگ قرار دهید و سینک را با اضافه کردن آب سرد بشویید.

https://www.ginzzaa.com/category/sandals

 

شال و شستشو را در اطراف خود قرار دهید تا صابون و خاک برداشته شود. تکرار کنید تا آب تمیز شود. رطوبت بیش از حد از شال را با حوله ها بریزید. بگذارید آن را روی یک حوله بزرگ بگذارید تا خشک شود و به طور مساوی پخش شود.

 

روش دیگر تهیه شامپوی بزرگ حوضه و کودک است.

آن را با آب سرد پر کنید و شامپوی کودک را در آب حل کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که صابون یا شامپو کاملاً در آب حل شود زیرا می تواند رنگ شال را لکه دار یا محو کند.

 

شال را درون آب غوطه ور کنید و برای چند دقیقه آن را به آرامی ورز دهید.

 

آب را بیرون بیاورید و شال را به یک حوله بردارید. حوضچه را با آب سرد پر کنید و شال را در اطراف آن بچرخانید تا بدون صابون شود.

 

 برای از بین بردن رطوبت بیش از حد ، حوله را با هم بلبرینگ کنید. آن را روی یک نوار یا کمد کمد آویزان کنید تا خشک شود. می توانید با استفاده از یک ورقه پنبه یا پارچه ای آن را اتو کنید تا آهن به شال دست نزنید.

 

هنگام خرید شال ابریشمی یا هنگام خرید روسری ابریشم ، وقت خود را صرف یادگیری نحوه مراقبت صحیح از آنها کنید.

 

https://www.ginzzaa.com/category/flat