سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 صندل راحت برای فصل بهار

 

 

برای بیشتر کشور ، این بهار در روزهای گرم به طرز محسوسی کوتاه بوده است. اما هوای گرم فرا می رسد ، و هنگامی که این کار را انجام دهد می خواهید آن کفش و جوراب را ریخته باشید. با پای خود رفتار کنید و این صندل های راحت را در حالت آماده قرار دهید.

https://www.ginzzaa.com/category/sandals

Alt tag not provided for image https://blog.airfarewatchdog.com/uploads/sites/26/2020/04/sandalspool-300x200.jpg

از راحت و اسپرت ، این 7 بهترین صندل برای لگد زدن به دور خانه در بهار امسال است.

 

صندل صندلی KEEN بالی

وقتی می توان به راحتی ، دوام و عملی عمل کرد با KEEN اشتباه نگیرید. صندلهای بالی زنان راحت آنها در برابر آب مقاوم است و در 8 رنگ آمیزی وجود دارد. برای مردان ، صندل های Wimeimea ، که مشابه بالی هستند را امتحان کنید.

 

بررسی کاربر: "اینها یک خدادادی برای پاهای ضرب و شتم من بوده اند! من در هر دو پا یک مورد مزمن از ابتلا به فاشیلیت پلانتار دارم و بدترین قسمت ، گرفتن دوش بدون ارتز است. دردناک است! من به Keen Bali دستور دادم به طور خاص به عنوان کفش دوش اما به نظر می رسد که آنها به راحتی راحت هستند و به پوشیدن کفش نیاز به یک جفت دیگر نیاز دارم. آنها فقط به اندازه مناسب حمایت قوسی برای پاهای نه چندان صاف من دارند. "

 

 

 

صندل های پا پا نرم Birkenstock Unisex Arizona

یک جفت کلاسیک از Birkenstocks چیزی است که شما همیشه به لباس و پانسمان های بهار و تابستان نیاز دارید. آریزونا کلاسیک دارای قسمت بیرونی ساخته شده از EVA است که هر مرحله را با یک بالشتک و یک پایه محصور ساخته و از حداکثر راحتی استفاده می کند. در 4 رنگ موجود است

 

 

https://www.ginzzaa.com/category/flat

 

صندل ورزشی Offroad Women Ecco Women Toggle Sandal

آسایش پاهای شما هنگام پیمودن پیاده رو در کل روز کلیدی است و این صندل های اکو نیز همین امر را فراهم می کنند. قسمت بیرونی پلی اورتان آنها با درج پلی اورتان ترموپلاستیک باعث می شود که یک وزن سبک و با دوام و انعطاف پذیر ساخته شود که پس از یک روز طولانی از کار حیاط در اطراف خانه ، شما را شکر می کند. در 2 رنگ مجلسی موجود است.

 

نقد و بررسی کاربر: "اگر می توانستم به این کفش ها امتیاز 10 ستاره می دادم. این احتمالاً 5مین زوجی است که طی این سالها خریداری کرده ام. من هم فلزی سیاه و هم خاکستری نرم سفارش داده ام. فقط آرزو می کنم که آنها رنگ بیشتری کسب کنند. "

 

 

https://www.ginzzaa.com/category/sneakers

 

صندل X-Trinsic مردان Ecco

مانند صندل جاب زنان ، این صندل X-Trinsic مردانه راحتی است که هنگام برخورد شدید هوا ، به پاهای شما احتیاج دارد. ساخته شده با ECCO Fluidform ، که از مواد سیال استفاده می کند ، راحتی بیشتری به شما می دهد. در 2 رنگ موجود است

 

 

 

 

صندل Arla Primrose زنان Clarks

هر چیزی که به عنوان "ابر ابر" توصیف شده است فقط باید احساس خوبی داشته باشد. فناوری Clarks Cloudsteppers باعث می شود یک صندل سبک بسیار راحت و سبک باشد. در 4 رنگ موجود است

 

نظر کاربر: "این صندل ها را دوست داشته باشید! آنها بسیار سبک و راحت هستند. من می توانم تمام روز را در اینها قدم بردارم. خیلی سبک تر و ساکت تر از صندل های قدیمی تسمه های ورزشی. ممکن است نیاز به جفت دیگری داشته باشم!"

 

 

 

صندل داروی مردانه Rockport

صندل های داروی مردانه راکپورت همه کاره یک انتخاب هوشمندانه برای استراحت تابستان آینده شما است. داروین ها بسیار سبک وزن هستند و دارای اندازه ها و عرض های گسترده ای هستند. در 3 رنگ موجود است.

 

بررسی کاربر: "این دومین جفت من است که متعلق به آن هستم. من هنوز ساکنان را برای ساحل می پوشم ، اما اینها را خریداری کردم تا یک جفت خوب برای لباس های گاه به گاه داشته باشند. آنها بسیار راحت هستند و هیچ بند جانبی برای مالش ندارند. انگشتان پا و پشت آنها را به صورت کاملاً مناسب ".

 

 

 

 

Crocs Unisex Classic Flip

قبل از اینکه در همان ذکر Crocs آرزو کنید ، مرا بشنوید. اینها متفاوت است! این Crocs ها که با مواد Croslite ساخته شده اند ، با هر مرحله پا را ماساژ مینی می دهد. بادوام ، ضد آب و فوق العاده راحت هستند. در 8 رنگ موجود است.

 

بررسی کاربر: "این یکی از بهترین تصمیمی است که اخیراً گرفته ام. این صندل ها برای من عالی هستند. آنها کاملاً مناسب هستند ، بسیار راحت هستند ، و من وقتی لباس آنها را می پوشم ، ماساژ رفلکسولوژی را دریافت می کنم. آنها پشتیبانی خوب و بدون قوس سخت دارند. حتی وقتی پای من متورم می شود ، آنها هنوز راحت هستند. "

https://www.ginzzaa.com/

https://www.airfarewatchdog.com/blog/44252672/the-7-most-comfortable-sandals-for-spring/